نگاهی به فهرست معروف ترین دختران مجرد دهه شصت [RB:Code_Popup]
به شکلک های ریزه میزه خوش آمدید.وارد یا عضو شوید کاربرگرامی شما اکنون در مسیر زیر قرار دارید : نگاهی به فهرست معروف ترین دختران مجرد دهه شصت

نگاهی به فهرست معروف ترین دختران مجرد دهه شصت

تاریخ ارسال پست:
یک شنبه 30 مهر 1391
نویسنده:
roya
نظرات :
تعداد بازدید:
755

مهراوه شريفي‌نيا/ متولد ۱۳۶۰/ مجرد

دختر بزرگ‌تر خانواده شريفي‌نيا، برخلاف خواهرش نه‌تنها بازيگري را از ۸ سالگي شروع كرد بلكه هنوز ازدواج نكرده است. شايد مسئله كار آن‌قدر برايش جدي شده كه فعلا ميل به فكر كردن به اين موضوعات را ندارد.  . نقطه عطف بازي‌هاي او به سريال «ساعت‌شني» برمي‌گردد كه سكوي پرتاب او به قله‌هاي شهرت بود. آخرين كار مهراوه هم سريال «قلب يخي» است و چند پروژه سينمايي ديگر كه چشم‌بسته به شما قول مي‌دهيم حتما در چندتاي‌شان نقش عروس را بازي خواهد كرد؛ اما در عالم واقعيت از اين خبرها نيست!

  

عروس سرش شلوغه

پگاه آهنگراني/ متولد ۱۳۶۳/ مجرد

دختر بااستعداد «منيژه حكمت» (كارگردان) . كارگرداني فيلم «ده‌نمكي‌ها»، بازي در تئاتر جنجالي «متولد ۱۳۶۱»، اكران آخرين بازي سينمايي‌اش به نام «ورود آقايان ممنوع» و وبلاگ‌نويسي و گزارش فوتبال بانوان از جمله كارهاي پر سرو صداي اخير پگاه خانم بوده است. به اين ترتيب شايد وقت چنداني براي انتخاب همسر و ازدواج براي او باقي نماند!

 

صاحبدلان مجرد و عروس بازي

باران كوثري/ متولد ۱۳۶۴/ مجرد

دختر خوب بابا «جهانگير كوثري»، بازيگري را از كودكي شروع كرد..«صاحبدلان» و «خون بازي» ۲ كار مهم او بود كه به‌ترتيب در تلويزيون و سينما بازي كرد و به خاطر كار دوم برنده جايزه‌هايي از جشنواره فيلم فجر شد. باران كوثري يكي ديگر از بازيگران متولد دهه۶۰ است كه گرچه زياد با لباس عروس در فيلم‌ها ديده شده اما همچنان مجرد است و البته او هم براي خودش كلي دليل محكم دارد!

 

زخم خورده از تجرد!!

خديجه آزادپور/ متولد ۱۳۶۷/ مجرد

اين دخترخانم يكي از بدشانس‌ترين متولدان دهه شصت به حساب مي‌آيد. او كه قهرمان رشته ووشو بوده و چند مدال طلا و نقره مسابقات جهاني را در كارنامه دارد، نخستين زن ايراني است كه در مسابقات آسيايي مدال طلا گرفته. او با قهرماني در گوانگ‌ژو، طبيعتا خود را شايسته دريافت جايزه - كه عبارت بود از يك دستگاه آپارتمان- مي‌ديد. ولي وقتي كه آزادپور براي گرفتن پاداشش مراجعه كرد، جواب شنيد كه: «شما متاهل نيستي و نمي‌توانيم به شما خانه بدهيم!»اين قهرمان رزمي هيچ‌وقت فكر نمي‌كرد كه مجرد ماندن باعث شود تا سرش بي‌كلاه بماند. خبر اين اتفاق سروصداي زيادي در رسانه‌ها ايجاد كرد و در نهايت... آخرش چه شد؟ چه فرقي مي‌كند؟ مهم اين است كه خديجه خانم هنوز مجرد هستند!

برایم حرف درست نکنید

الناز شاكردوست/ متولد ۱۳۶۳/ مجرد

شاكردوست يكي از دختران دهه شصتي است كه هميشه درگير شايعات مربوط به زندگي شخصي و خصوصا ازدواجش بوده. الناز پارسال از يك مجله به‌دليل اخبار نادرستي كه در موردش نوشته بود، شكايت كرد. او در اين‌باره مي‌گويد: «اصلا درست نيست كه براي يك دختر ازدواج نكرده، اين حرف‌ها را در بياورند!» با شايعه عجيب و غريبي كه در مورد ازدواج او با يك فوتباليست پرحاشيه منتشر كردند، ناخواسته به پرحاشيه‌ترين دختر دهه ‌شصتي بدل شده كه به‌نوعي از «ازدواج‌ نكردن» ضربه ديده. او از سال ۸۳ بازيگري را شروع كرد و در حال حاضر يكي از بازيگراني است كه تمام سعي‌اش را مي‌كند تا با به‌كار گرفتن استعدادهايش هم موفق شود البته اگر خواستگاران خيالي و شايعه‌سازان بگذارند!

 

استاد بزرگ مجرد

شادي پريدر/ متولد ۱۳۶۵/ مجرد

شايد يكي از موفق‌ترين دخترهاي دهه شصتي شادي خانمي باشد كه از ۷ سالگي شطرنج را زيرنظر پدرش شروع كرد، از ۹ سالگي وارد تيم ملي بزرگسالان شد و در ۱۸ سالگي توانست با شكست قهرمان جهان به مقام «استاد بزرگ شطرنج» برسد. شادي در حال حاضر فوق‌ليسانس مديريت تربيت‌بدني از دانشگاه تهران است. 

                              با آرزوی موفقیت برای تمامی هنرمندان


مطالب مرتبط

نظرات


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: